torstai 10. lokakuuta 2013

tahdon uudet silmät, joilla näen kauemmas

 photo fallstella_zps7d12b6be.jpg
 photo bye1_zpsd9520d02.jpg
Hei, olen täällä.

Mä oon kadottanut itteni hetkeks maailmaan. Ajatellut asioita, ehkä vähän liikaakin, ja toisaalta jättänyt ajattelematta. Ehkä niin on ihan hyvä. Mä oon katsellut maailman muuttumista värikkääksi kissan korvien välistä. Oon istunut bussissa ja jättänyt katseeni ihmisten niskaan. Kävellyt vailla suuntaa mutta kohti pämäärää. Nauranut koska punaiset lehdet ja kylmä aurinko.
Mutta nyt mä oon täällä.

Mä tunnen kuinka tuuli kääntyy. Lämmin elämä pakenee luonnosta ja jättää jälkeensä aamuhuurteen ruohikolla. Mä oon oottanut jotakuta, jotain, ehkä sua, mä en tiedä. Musta tuntuu että oon vähän hukassa. 

Ja arvatkaa mitä. Mä lähden sunnuntaina lappiin. Oon aika innoissani!

6 kommenttia:

  1. Oon jo vähän aikaa lukenu sun blogias ja täytyy sanoo et odotan aina vaan enemmän sun seruaavaa postaustas! Kuvat on aivan ihania ja osaat kirjottaa tosi hyvin! :)

    http://zarkkuart.blogspot.fi/ ✌

    VastaaPoista
  2. kiitos tosi paljon sara, ihana kuulla! :--)

    VastaaPoista
  3. Tee postaus päivän ruuista! Oon outo mut ne on musta tosi mielenkiintosia.... :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha jep sehän kuuluu tohon haasteeseen! en oo nyt millään ehtiny tehdä postauksia mutta teen heti kun voin :--)

      Poista
  4. onpas sul ihanii kuvii täällä, harmi ku postailet niin harvoin..

    VastaaPoista
  5. Niimpä, postauksia tulee liian harvoin.... abivuosi vaan verottaa niin hemmetisti aikaa että on pakko priorisoida asioita. blogi ei ole kuitenkaan täysin unohtunu! ;--)

    VastaaPoista

hei siellä!