maanantai 12. elokuuta 2013

kun tuuli tarttuu hiuksiin olen unohtanut sut

 photo aaa1_zps750eec43.jpg
 photo aaa2_zpsb44a415c.jpg
 photo aaa4_zps347420ba.jpg
Mä seison laiturilla pimeydessä, valkoisessa usvassa. Mä katson taivaalle, silmät auki, hengitys höyryää. Ei kuulu mitään, ei mitään, mä vaan odotan ja katson. Hiljaisuus kuiskii järven pinnalla. Tähdet täyttää pikimustan avaruuden.
Ja vaikka mä odotan ja katson ja seison ja hengitän, mä en nää yhtäkään tähdenlentoa. Sinä yönä mulle ei suoda pientä yötaivaan halki liitävää ihmettä, vaikka juuri nyt mä sellaista tarvitsisin. Mutta mä lasken katseeni ja hymyilen. 
Ehkä se tähti suotiin tänäyönä jollekin, joka tarvitsi sitä enemmän kuin mä.

14 kommenttia:

  1. Täydellisiä kuvia <3 ja rakastuin sun kirjoitustapaan! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oon niin kateellinen tosta paidasta!!! <33

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja ihana teksti :)

    http://nepparinalle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Löysin äsken nettisurffailun tuloksena sun blogin ja pakko kommentoida, että tykkään ihan hurjasti! Sullon ihana tyyli kirjottaa ja kuvat on huikeita.:--)

    smileurebeautiful.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. rakastan tätä kirjotustapaa ja tota sun paitaas!

    VastaaPoista
  6. Tää sun blogi on jotain niin kaunista! Nostaa ajatuksia pintaan, hymyilyttää. Noihin sanoihin pääsee jotenki sisälle sun kirjotustavan kautta. Uskomaton tyttö joka osaa välittää elämän kauneuden! jatka samaan malliin! -kaima yhellä ännällä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua kiitos - juliana :--) tosi kiva kuulla! toi onki just oikeestaan se mihin pyrin :-)

      Poista
  7. aivan upee blogi siulla ja ihania kuvia! kävisitkö tsekkaamassa miun blogin?:) http://taavatuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

hei siellä!