maanantai 19. elokuuta 2013

päivä 10: päivän asu

 photo hihireal1_zps4a22dde0.jpg
 photo hihi3_zpse40abad9.jpg
 photo hihi2_zpsee1bda19.jpg
 photo hihireal4_zpsf9bdd752.jpg
 photo hihi5_zps57c485f7.jpg
Mä rakastan.
Rakastan kietoutua suureen pehmeään neuleeseen. Se on sopivan painava hartioilla, laskee ne rennoiksi, kuiskaa että älä välitä niistä. Se tuntuu pumpulilta paljasta ihoa vasten, se lämpö ja turva, koti.
Ja mun intiaanikengätkään ei hierrä enää.

   Täältä näät mitä haasteen osia olen tehnyt ja mitkä on tulossa!

16 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja liian ihanat intiaanikengät :)

    VastaaPoista
  2. upeita kuvia, oot todella kaunis!

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia ja selailin muitakin sun postauksia, wow tosi kiva blogi! :D

    http://peilisalinprinsessa.blogspot.fi/

    kurkkaatko? :)

    VastaaPoista
  4. niin kauniita kuvia .__. haluan metsään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos joanna tositosi paljon! Metsä on tuolla noin, paras paikka maailmassa, sinne vaan! ;-)

      Poista
  5. ihania kuvia ja postauksia! oot niin upee! :) niin deeppiä, I'll definitely follow you! :3

    VastaaPoista
  6. uskotko Jumalaan, kun käytät ristikorua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän on aika vaikea vastata. Sanotaan nyt niin, etten mä ihan siihen perinteiseen kristinuskon Jumalaan usko, mutta jonkinlaiseen jumalaan kyllä. Oon kyllä kristinuskon kirkon jäsen ja käynyt rippikoulun. Ristikoru merkitsee mulle enemmänkin kristinuskoon liittyvää kulttuuria ja oikeastaan symboloi mulle uskoa ylipäätään. Mulla on kohta tuossa 31 päivän haasteessa tulossa vuoroon "Uskoni", siellä sitten enemmän :-)

      Poista
  7. Aivan ihana tuo paita! mistä se on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on gina tricotista! mäki oon ihan rakastunu siihen :--)

      Poista

hei siellä!