lauantai 31. elokuuta 2013

vain harva huomaa että tänään sataa vähän vähemmän

 photo tie1_zps9a4a6287.jpg
Mun pitäis tietää niin paljon. 
Mun pitäis tietää että ihmismieli koostuu kolmesta osasta mutta niitä ei voi laskea. Että se on très eikä trés. Että trigonometristen funktioiden derivaatta on vasta alkua. Että vastaustekstissä  ei ole omaa mielipidettä. Että kaikki tämä on ehdottoman tärkeää, niin todella tärkeää.
 photo tie3_zps0fd4e665.jpg
Mutta mitä jos mä tiedän jo että jalkoja palelee vasta lokakuussa?
Että sieniä kasvaa vain puiden itäpuolella.
Että sateen jälkeen maa tuoksuu pähkinältä.
Että nokkosen lehdet kellastuvat varresta lähtien.
Että syystuuli ei karkota vaan kannustaa.
 photo tie2_zps4b7ea83a.jpg
Että oravat leikkivät hippaa vasta iltapäivän jälkeen.
Että usva pellon yllä syntyy hiljaisista henkäyksistä.
Että nään vielä tanssivat peurat.
Että mä en tarvitse vielä kenkiä.
 photo tie4_zps3ff66f54.jpg
Että seurassakin ihminen voi tuntea itsensä yksinäiseksi.
Ja että mun ei tarvitse rakastaa vielä.

8 kommenttia:

  1. Rakastan sun blogia ja tapaa miten osaan kirjoittaa ihan hemmetin upeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, osaan piti tottakai olla osaat. mutta etköhän tajunnut pointin.

      Poista
    2. oho en oiskaan ees huomannu jos et olis sanonu! :--D haha

      Poista
  2. oot liian täydellinen ollaksesi totta♥ tää sun tapasi kirjottaa on kaikin puolin ihana.

    VastaaPoista
  3. En kestä, sun postaukset on vaan niin täydellisiä ja ihania<3

    VastaaPoista

hei siellä!