keskiviikko 4. syyskuuta 2013

päivä 13: tällä viikolla

 photo feet1_zps55dcce1e.jpg
 photo feet5_zps1be269e3.jpg
Tällä viikolla mä oon tehnyt isoja päätöksiä. Ne ei välttämättä ole maailmaa mullistavia, mutta ne on on mulle ihan huipputärkeitä, ja varsinkin koska oon tehny ne mun parhaitten kavereiden kanssa. 
Me päätettiin että me lähdetään. Päätettiin että meijän täytyy oottaa lokakuuhun. Me päätettiin että me selvitään tästä yhdessä. Me päätettiin keksiä ideoita. Me päätettiin että kietoudutaan lämpimään peittoon kun kaikki on ohi.
Hyviä päätöksiä.

 photo feet2_zps892f6ff0.jpg
Tällä viikolla mä oon hukkunut mun omien ajatusten syvään valkeaan usvaan. Kävelen mun mielen sokkeloissa, käytävillä, etsin jotain hukkaamaani, mutten muista mitä. Mä löydän sokkelosta asioita, kerään ne mun neuletakin taskuun ja päätän murehtia myöhemmin. Sitten yhtäkkiä löydän ulos käytäviltä ja huomaan vaan tuijottavani bussin ikkunasta ulos. 

 photo feet3_zps8547dd14.jpg
Tällä viikolla mä oon maannut pehmeissä valkoisissa lakanoissa ja ajatellut etten pysty enää. En pysty. 
Ja silti löydän jostain toivoa ja mä pystyn. Pystyn koska haluan pystyä.

 photo feet6_zps43f6e803.jpg

Tällä viikolla haluaisin että saisin mun päätöksen valmiiksi. Sen että viihdyn mun omassa ihossa, ainutlaatuisessa, puhtaassa ja pehmeässä ihossa. Ja mä pyydän teitäkin: arvostakaa ihoanne, itseänne, kokonaisuutta. Te olette te, sä olet sä, mä olen mä. Ja me ollaan kaikki ihan hemmetin ihania just näin. 

Meillä on vielä aikaa, tällä viikolla. Paljon on jo tehty, mutta paljon on vielä aikaa. 
Koska viikkohan on vasta puolessavälissä.

                                                                             Täältä näät mitä haasteen osia olen tehnyt ja mitkä on tulossa!

2 kommenttia:

  1. ihana blogi! ja mielenkiintonen nimi, mitä se tarkottaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitos! Eerie tarkoittaa englanniksi outoa tai aavemaista :--)

      Poista

hei siellä!